نوشته شده توسط : Miladr

روش ضدعفونی کردن گوشی موبایل و لوازم الکترونیک

در حال حاضر مردم جهان با پیامدهای حضور ویروسی کوچک و مزاحم دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اولین چیزی که در مواجهه با ویروس کرونا به ذهن‌مان می‌آید ماسک زدن، شستشوی دست‌ها و تهیه محلول ضدعفونی کننده سطوح است. 

تصلا - تمیز کردن و ضدعفونی کردن دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند. تمیز کردن تنها آلودگی‌ها را از روی سطوح پاک کرده و تمیز می‌کند؛ اما ضدعفونی کردن ارتباطی با تمیز کردن ندارد بلکه شما با ضدعفونی کردن عوامل بیماری‌زا را از بین می‌برید. در این مطلب با انواع محلول ضدعفونی کننده سطوح و روشهای ضدعفونی کردن لوازم آشنا می شوید.

کرونا چند ساعت روی سطوح مختلف می ماند؟

 

مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه انتقال ویروس کرونا از راه تنفس و شخص به شخص است. به همین دلیل مسئولان وزارت بهداشت هر کشور به مردم توصیه می‌کنند از حضور در محیط‌های شلوغ و مهمانی با جمعیت زیاد خودداری کنند. عامل دیگری که ممکن است سلامت ما را تحت تأثیر قرار دهد، لمس سطوح آلوده به ویروس است.

سازمان بهداشت جهانی در بخشنامه‌های خود به این موضوع اشاره کرده است که حتی‌الامکان سطوحی که هر روز و به صورت مداوم با آن‌ها در تماس هستید را ضدعفونی کنید. ویروس کرونا در مدت زمان مشخصی بر روی سطوح مختلف باقی می‌ماند و به مراتب سطوحی که بیشتر در معرض استفاده هستند نیاز به ضدعفونی کردن دارند.

سطوحی مانند دستگیره‌های درب، دسته‌های صندلی، پیشخوان آشپزخانه، شیرآلات، سرویس بهداشتی و… از مواردی هستند که ضدعفونی کردن آن‌ها برای از بین بردن ویروس امری ضروری است.

ادامه مطلب

 


تصلا (تصویر صنعت لوازم الکترونیک)


 

قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید!
بررسی و راهنمای خرید تلویزیون سونی



:: برچسب‌ها: کرونا , لوازم , وسایل , لوازم خانگی , تصلا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Miladr
یک مودم مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟
معرفی انواع بهترین مودم جیبی ۴G موجود در بازار
 
اینترنت همراه گوشی به دلیل هزینه بالا و  کیفیت اینترنت شاید همیشه و همه جا گزینه مناسبی نباشد؛ همین موضوع نیاز به داشتن یک مودم پرسرعت را برای منزل یا محیط کار بیشتر می‌کند. اما یک مودم خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بهترین مودم را انتخاب کنیم؟در این مطلب با انواع مودم 4G آشنا می شوید.
تصلا– فناوری کنونی و استفاده از آن در تبادل اطلاعات شبکه، بسیاری از قابلیت‌ها را برای مخاطبان فراهم کرده است و اکنون، رسیدن به سرعت‌های تبادل چند مگابایتی دور از انتظار نیست. با این شرایط، ممکن است اینترنت خانگی جوابگوی نیازهای کاربران نباشد که در این صورت، گزینه‌ای به نام اینترنت بی‌سیم ۴G وجود دارد. اینترنتی که با مودم ۴G ارائه می‌شود و چند سال از عرضه آن می‌گذرد، اکنون سرعت عالی را فراهم کرده است و می‌توان گفت مشکلات اتصال قبلی را ندارد. با انتخاب بهترین مودم جیبی و بی سیم مطمئنا در شرایطی است که بسیاری از شغل‌های کنونی وابسته به وجود اتصال اینترنتی است، قطعی ارتباط اینترنتی دیگر آزار‌دهنده نیست.
اینترنت همراه یا ۴G قابلیت بسیار بی‌نظیری است که علاوه بر سرعت عالی، قابلیت اتصال اینترنتی در هر نقطه و در هر زمانی را ممکن می‌سازد و در صورتی که از سرویس‌دهنده قابل اطمینانی استفاده کنیم، مشکل قطعی اینترنت نیز وجود نخواهد داشت.
چه ابزاری برای ارتباط اینترنت ۴G مورد نیاز است؟
اینترنت همراه راحت‌ترین روش‌ها را برای دسترسی و دریافت سرویس اینترنت فراهم می‌کند. شما که برای استفاده از اینترنت خانگی با مشکلات متعددی مواجه بودید، اکنون تنها به یک مودم ۴G و سیم کارت نیاز دارید تا با آسان‌ترین روش‌ها اتصال اینترنتی را برقرار کنید.
انتخاب سیم کارت و سرویس دهنده اینترنت براساس سلیقه کاربر و تجربه شخصی او از استفاده از خدمات است و این مورد ممکن است براساس شرایط منطقه‌ای با منطقه دیگر متفاوت باشد. اما نکته مهم‌تر انتخاب مودم براساس انتظار کاربر و امکانات داخلی آن است که برقراری اتصال اینترنتی با استفاده از آن امکان‌‌پذیر خواهد بود.
مودم ۴G خوب چه امکاناتی دارد؟
 
 
همه ما در زمان خرید یک وسیله الکترونیکی حواس‌مان به بعضی از نکات است. حتما دقت در این نکات منجر به انتخابی درست می‌شود. مهم‌ترین نکات راهنمای خرید بهترین مودم ۴G به شرح زیر است:
طراحی ظاهری
در کنار امکانات سخت‌افزاری و کیفیت ساخت محصول، طراحی ظاهری آن نیز اهمیت زیادی دارد. زیبایی میز کار مورد توجه بسیاری از کاربران است و خوشبختانه شرکت‌های سازنده، طراحی حرفه‌ای را در محصولات خود مد نظر دارند.
جدا از طراحی ظاهری، ممکن است ابعاد محصول نیز مهم باشد و برای استفاده از مودم در بعضی از شرایط، داشتن یک مودم با ابعاد کوچک‌تر نیاز است. برای مثال، در شرایط سفر، مودمی کاربرد دارد که اندازه کوچک داشته باشد و قابلیت حمل آن آسان باشد.
برندهای ساخت مودم ۴G همواره به سایز کوچک محصول خود توجه ویژه‌ای دارند و محصولاتی روانه بازار شده است که می‌توان آن‌ها را در یک کیف هم حمل کرد. تغذیه بعضی از مودم‌ها نیز به صورتی است که برای تامین توان آن‌ها تنها یک پورت USB مانند پورت لپ‌تاپ کافی است تا مودم اینترنت همراه را دریافت کند.
پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم
مودم‌های بی‌سیم همراه که از طریق سیم کارت ارتباط اینترنتی را فراهم می‌کنند، پشتیبانی از شبکه‌های استاندارد زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برای مثال، ممکن است یک مودم ۴G همراه علاوه بر ارتباط ۴G ارتباط ۴٫۵G و ۳G را نیز فراهم کند.
مودم‌هایی که تنها ارتباط ۳G دارند، قیمت پایین‌تری را پیشنهاد می‌دهند اما سرعت آن‌ها نیز کمتر است.
معمولا امکان ارسال شبکه اینترنتی از طریق رابط WiFi در مودم‌های ۴G فراهم شده است و این قابلیت راحتی کار را به دنبال دارد. مودم‌های ۴G ارتباط اینترنتی را از طریق رابط باسیم مانند USB نیز به اشتراک می‌گذارند اما در مدل‌های باکیفیت بازار، امکان اشتراک گذاشتن آن از طریق WiFi فراهم شده است.
پورت‌های اضافی
اتصال بی‌سیم WiFi در یک مودم ۴G اهمیت زیادی دارد اما وجود رابط‌های دیگر مانند اترنت نیز می‌تواند در بعضی از شرایط کاربردی باشد. با وجود پیشرفت در ساخت محصولات الکترونیک، هنوز هم رابط اترنت کارایی دارد و از دیگر رابط‌ها می‌توان به اتصال RJ-11 اشاره کرد که شاید کاربران توجه زیادی به آن نکنند.
رابط RJ-11 استانداردی است که در اکثر مودم‌ها به کار گرفته می‌شود و کاربرد آن برقراری تماس‌های صوتی اینترنتی است و می‌توان تلفن ثابت را به این پورت متصل کرد و از ارتباط صوتی اینترنتی استفاده کرد.
شما می‌توانید گوشی تلفن ثابت را به این پورت متصل کنید و در این صورت، گوشی تلفن ثابت از طریق مودم ۴G به یک موبایل تبدیل خواهد شد که می‌تواند تماس صوتی برقرار کند.
قابلیت حمل بدون نیاز به برق
در بعضی از مدل‌های معروف بازار، شرکت‌های سازنده از باتری داخلی برای تغذیه مودم استفاده می‌کنند که این قابلیت، مزیت مهم و اساسی مودم‌های ۴G همراه است. با این حال، با توجه به کاربرد و محل استفاده از مودم، ممکن است کاربری مودم ۴G با تغذیه برق شهری را ترجیح دهد.
قابلیت پشتیبانی از کاربرهای متعدد
تمامی برندهای سازنده مودم این نکته را در نظر دارند که ممکن است کاربران زیادی به صورت همزمان از مودم استفاده کنند. با این حال، تعداد کاربرانی که به صورت همزمان از مودم استفاده خواهند کرد اهمیت زیادی دارد.
شاید شما مودم را برای محل خاصی تهیه می‌کنید که افراد متعددی از آن استفاده خواهند کرد و در این صورت نیاز به تهیه مودمی با قابلیت چند کاربره است.


:: برچسب‌ها: مودم جیبی , مودم 4g , مودم , تصلا , گجت ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Miladr
راهنمای خرید مودم بی سیم و با سیم
 
مودم همراه اول و ایرانسل جزو بهترین مودم‌ها برای استفاده از اینترنت همراه 3G و 4G هستند. در این مطلب قصد داریم با ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف انواع مودم‌ همراه اول و ایرانسل آشنا شویم تا برای خرید آن بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.
تصلا–  بسیاری از افراد نمی‌دانند مودم‌ همراه اول بهتر است یا ایرانسل و هریک از مودم‌ها چه ویژگی‌هایی دارند. همراه اول و ایرانسل دو شرکت پیشتاز در زمینه ارائه اینترنت همراه محسوب می‌شوند. این دو اپراتور بزرگ مودم‌های اختصاصی خود را نیز و روانه بازار کرده‌اند که کیفیت آن‌ها قابل‌قبول است و می‌تواند به انتظارات بسیاری از کاربران پاسخ دهد.
شاید سوال شما هم این باشد که کدام مودم‌ همراه اول بهتر است؟ ارزان ترین مودم‌ همراه اول چه ویژگیهایی دارد؟ در مقایسه یا مودم ایرانسل بی سیم بهتر است کدام را تهیه کنیم تا آنتن دهی بهتر داشته باشد.
بهترین انواع مودم‌ همراه اول
مودم‌ همراه اول روتر Utel-L443 4G
مشخصات
  • سرعت دانلود: ۱۵۰ مگابیت در ثانیه
  • سرعت آپلود: ۵۰ مگابیت در ثانیه
  • پشتیبانی از ۴G-LTE TDD در باند B40 و پشتیبانی از ۴G-LTE FDD در باندهای B1، B3، B7، B8 و B20
  • دارای چهار پورت لن
  • کلید خاموش و روشن کردن مودم و شبکه وای‌فای
  • پشتیبانی از اینترنت ۳G HSPA+ در باندهای B1 و B8
نقاط قوت
قابلیت اتصال ۳۲ دستگاه اینترنت به‌صورت هم‌زمان
دارای دو آنتن خارجی برای تقویت سیگنال دریافتی از شبکه دیتا
  • برخورداری از نشانگر LED جهت نمایش روشن و خاموش بودن مودم، وضعیت شبکه وای فای، میزان قدرت سیگنال دریافتی از شبکه دیتا و همچنین نمایش متصل بودن یا نبودن پورت‌های لن
  • قابلیت Multi-SSID جهت ایجاد چند شبکه وای فای متفاوت به‌صورت همزمان با امنیت بالا
  • قابلیت فیلتر کردن بر اساس مک آدرس، آدرس URL و آدرس IP
  • پشتیبانی از قابلیت NAT & UPNP جهت اختصاص دادن هر پورت به دستگاه‌های جدید یا بازی‌های آنلاین
  • قابلیت اتصال به VPN
  • ارائه بسته هدیه ۲۰ گیگابایتی یک‌ماهه همراه با مودم
  • ارائه بسته ترکیبی شامل یک گیگابایت اینترنت، ۱۰۰ دقیقه مکالمه ۴ هزار تومان شارژ اولیه به همراه دستگاه
متأسفانه در حال حاضر مودم همراه اول روتر Utel-L443 4G در هیچ یک از فروشگاه‌های اینترنتی موجود نیست.
مودم‌ همراه اول قابل‌حمل مدل E5220
 
مشخصات
  • سرعت دانلود: ۲۱ مگابیت در ثانیه
  • سرعت آپلود: ۵.۷۶ مگابیت در ثانیه
  • پشتیبانی از شبکه‌های UMTS، HSUPA، HSPA+، GSM، GPRS و EDGE
  • آنتن داخلی
  • دارای نشانگر LED
  • دارای باتری: ۱۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت با هر بار شارژ باتری ۴ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.
نقاط قوت
  • قابلیت اتصال ۱۰ کاربر به‌صورت همزمان
  • قابلیت ارسال و دریافت SMS
  • قابلیت اتصال به پورت USB و تأمین نیرو از طریق این پورت
  • امکان اتصال مودم به برق شهری و استفاده از آن بدون باتری
  • اندازه کوچک و مناسب
  • کامل بودن توضیحات دفترچه راهنما
نقاط ضعف
  • عمر باتری نامناسب
  • عرضه نشدن شارژر همراه با مودم
  • عدم امکان اتصال آنتن خارجی به مودم
قیمت مودم همراه اول ۳G قابل‌حمل همراه اول مدل E5220 در حدود ۳۹۰ هزار تومان است.


:: برچسب‌ها: مودم جیبی , مودم 4g , مودم , تصلا , گجت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Miladr
ارائه تسهيلات لوازم خانگي 30 و 50 ميليون توماني

آغاز خريد قسطي و اينترنتي لوازم خانگي براي بازنشستگان

لوازم خانگي


تصلا
 – بسته هفتم طرح ياري از امروز (يکشنبه 20 مهر) با ارائه تسهيلات 30 و 50 ميليون توماني براي خريد لوازم خانگي آغاز شده است. و بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري مي‌توانند. با مراجعه به درگاه خدمات الکترونيکي صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني sabasrm.ir و در قسمت طرح ياري (مستطيل آبي رنگ) «بسته هفتم: خريد قسطي لوازم خانگي ايراني» را انتخاب کنند. و با ورود به فروشگاه اينترنتي گروه صنعتي انتخاب به صورت اينترنتي از اين تسهيلات استفاده کنند.
در بسته هفتم طرح ياري، براي هر يک از بازنشستگان، اعتبار مشخصي (بين 30 تا 50 ميليون تومان) براي خريد لوازم خانگي در نظر گرفته شده است. اين اعتبار بر اساس خالص دريافتي حقوق ماهانه محاسبه شده مي‌شود. در هر خريد، 2 درصد از بهاي کالا به صورت نقدي (صرفا از طريق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته مشمول) دريافت مي‌شود. و 98 درصد باقيمانده با سود 10 درصد در 60 قسط مساوي از حقوق شخص به صورت ماهانه کسر خواهد شد.
براساس اين گزارش، در صورتي که بهاي کالا يا کالا‌هاي انتخابي، بيش از سقف اعتبار در نظر گرفته شده باشد. مبلغ اضافه بر اعتبار بايد به صورت نقدي پرداخت شود. بديهي است که استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده. کاملا اختياري است و بازنشستگان مي‌توانند در صورت تمايل در يک يا چند نوبت از اين اعتبار استفاده کنند.
خريد لوازم خانگي صرفا از طريق فروشگاه اينترنتي گروه انتخاب به نشاني www.entekhabino.com انجام مي‌شود و کالاي خريداري شده درب منزل به خريدار تحويل داده خواهد شد.

ادامه مطلب

*
تصلا (تصوير صنعت لوازم الکترونيک)
*

قيمت گذاري لوازم خانگي در انبارهاي زير پله‌اي

ميليارد، ميليارد دلار لوازم خانگي قاچاق



:: برچسب‌ها: فروش , قسطی , فروش اینترنتی , لوازم خانگی , بازنشستگان ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()