افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر
نوشته شده توسط : Miladr

افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر

تصلا-محمدرضا جهانی  با اشاره به نیاز سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه انواع کولر برای استان خوزستان اظهار کرد: چهار سال است که در کشور، هیچ شرکتی ثبت سفارش برای واردات کولر انجام نداده است و در ماه‌های آینده نیز به دلیل بالا بودن نرخ ارز و زمان‌بر بودن روال واردات، هیچ کولری از طریق شرکت‌ها به بازار وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت کولر در چهار سال اخیر افزود: قیمت یک دستگاه کولر ۳۰ هزار در سال ۹۶، ۳ میلیون تومان بوده است اما در حال حاضر قیمت همان کولر ۲۷ میلیون تومان است.

جهانی با اشاره به قیمت انواع کولر در بازار اهواز تصریح کرد: کولر ۳۰ هزار پرفروش‌ترین و پر متقاضی‌ترین کولر است و قیمت آن از ۱۹ میلیون تومان تا ۲۴ میلیون تومان و یا بالاتر است. کولر ۱۲ هزار از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کولر ۳۶ هزار نیز از ۲۹ میلیون تومان تا ۳۶ میلیون تومان بسته به برند و نوع کولر، قیمت دارند که این قیمت‌ها در بازار در واقع، فاجعه هستند.

تعرفه واردات کولرگازی چقدر است؟

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات موجود در سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، کولر گازی دو تکه ذیل ردیف ۸۴۱۵۱۰۱۰ با حقوق ورودی ۴۰ درصد و مالیات ارزش افزوده ۹ درصد طبقه بندی می‌شود. یعنی یک کولر گازی ۱۰ میلیون تومانی حدود ۴٫۹ میلیون تومان از قیمت آن را عوارض و حقوق گمرکی و مالیاتی در بر می‌گیرد.

 

ادامه مطلب

.
.
.
.
.
(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)

 

نکاتی که قبل از خرید ویدیو پروژکتور باید بدانید

 

انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: